13 czerwca 2010

Świetny kod :D

No więc jest taki świetny kod do The Sims 2. Daje on możliwość wieeelu nowych opcji. Możemy:

  • przeteleportować sima;
  • usunąć jaki tylko obiekt chcemy np. skrzynka na listy [nie musimy płacić rachunków :D], kosz [nie ma jak wyrzucać śmieci xD], można usunąć samochód sprzątaczce lub ogrodnikowi- wszystkim
  • sprawić, że przychodzi złodziej [oczywiście coś ukradnie, chyba, że mamy alarm lub]zadzwonimy na policję];
  • sprawić, że mamy w znajomych wszystkie psy, koty, policjantów, sprzątaczki, ogrodników, pracowników opieki społecznej, króliki, złodziei, tępicieli robactwa, komorników, barmanów, strażaków- ogólnie wszystkich dodatkowych żywych istot; 
  • kazać simowi myć okna lub przez nie wyglądać;
  • ustawiać "brudność" rzeczy, np. kuchenki, blatu, toalety, wanny itp.
  • możemy coś zepsuć, np. wannę;
  • możemy ustawić jaką wysoką/niską aspirację ma mieć nasz sim;
  • możemy ustawić poziom pracy naszego sima np. dostaje pracę i od razu jest na szczycie danej kariery nic się nie wysilając (wystarczy tylko chodzić do pracy o tej godzinie o której auto lub helikopter przyjeżdża, żeby później nie stracić tej "ciężko" szukanej i zdobywanej pracy ;p);
  • możemy sprawić aby w oka mgnieniu, nasz sim  stał się chudszy/grubszy;
  • można sprawić, że na naszą parcelę, schodzą się wszyscy simowie z sąsiedztwa;
  • możemy sprawić, że nasz sim od razu ma urodziny i jest automatycznie starszy;
  • możemy sprawić, aby sim/ zwierzak był mieszkańcem naszej parceli; 
  • możemy przenieść np. łóżko na jezdnię

i wielee, wielee innych opcji. No to teraz na pewno chcecie wiedzieć co trzeba zrobić. Otóż:

  1. Klikamy Ctrl + Shift + C
  2. W okienko wpisujemy boolprop TestingCheatsEnabled true
  3. Klikamy "Ehter"
  4. Przytrzymujemy "Shift"
  5. Klikamy na skrzynkę (w przypadku opcji nie dotyczących sima) lub na danego sima (w przypadku jeśli chcemy coś zrobić z simem) (cały czas trzymamy shift)
  6. Wybieramy daną opcję i gotowe

*Shift trzymamy do momentu aż klikniemy na wybraną rzecz


1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Znam ten kod. po pewnym czasie ci wyskoczą błedy i bedziesz musiała robic reinstalke ; D
Bo np skasuje ci sima xD

pzdr .
Zuzanna256