
Jeśli się nie da odczytać to napiszę pod spodem.
"Cześć Kania111,
Naprawdę doceniamy Twoje zainteresowanie i kreatywność.
Cały czas pracujemy nad nowymi sposobami wprowadzenia na Stardoll treści i produktów autorstwa naszych cudownych, utalentowanych uczestników.
Jeśli masz własny blog lub REGULARNIE piszesz w StarBlogu, podaj nam odpowiedni link.
Obejrzymy Twoje prace i jeśli uznamy, że pasują one do magazynu, powiadomimy Cię o tym przez DollMail.
Jeszcze raz dziękujemy,
Personel Serwisu Stardoll
You wrote:
Welcome to Stardoll Admin!
I very like stardoll.com page and I would like to write in the magazine. I be required to write daily in the store. I've had even prepared a couple of interesting articles has the purpose of publication, made available to me if you had the option of writing to store stardoll magazine. Please, answer.
With deference Kania111."
Zwróciłam uwagę na wątek zaznaczony na czerwono. A w magazynie, artykuły nie są o kodach (jak ten blog), tylko o tym jak schudnąć, jak zrobić ładny makijaż, o nowościach itd.. Dlatego postanowiłam że zrobię nowy blog, specjalnie po to aby na nim umieszczać podobne artykuły jak w Magazynie Stardoll czyli o takich "duperelach" i nowościach. To link: http://stardoll-by-kania111.blogspot.com/ a z uwagi na to, że później mam zamiar go usunąć, postanowiłam że poeksperymentuję na nim trochę (Na tym blogu nie chciałam, ponieważ ten jest dla mnie taki... no wiecie, taki... ważniejszy. Na tym blogu chciałam zmienić szablon ale bałam się że wszystkie ustawienia do tej pory pójdą nadaremno). Więc odważyłam się i zmieniłam szablon na nowym blogu (ze strony www.hotbliggityblog.com). I... udało się :D. Przejrzałam kilka szablonów i wybrałam ten jeden obecny. Spodobał mi się jego kolorowy wygląd. Teraz zastanawiam się, czy nie zmienić szablonu na tym blogu.... Z jednej strony, teraz blog jest taki stateczny. Tylko pomarańcz, biel i czerń. A tamten blog, jest taki kolorowy :). Jego podstawowe kolory to pomarańczowy,zielony, różowy, czarny i biały. Spodobał mi się jego wygląd. I tak się zastanawiam, czy nie zmienić tego bloga na podobiznę tamtego. Rozmyślam też, czy nie zająć się tamtym blogiem, a opuścić tego. Ale raczej tak nie zrobię. Narazie zajmuję się obydwoma blogami. Ale zastanowię się czy nie zmienić tego bloga na podobiznę tamtego.
No, to wszystko co miałam do powiedzenia :). Ale się rozgadałam xP. I w komentarzach wyraźcie swoją opinię, czy zmienić tego bloga na podobiznę tamtego, czy niech zostanie tak, jak jest. Może nawet zrobię ankietę na ten temat. I teraz powiem to, co chciałam powiedzieć: "Także wkrótce będziecie mogli czytać moje artykuły".
Teraz o The Sims 2 i 3. Od pewnego czasu mam grę The Sims 3 i kartę doładowującą SimPoints. Bardo chciałam je mieć. Gram sobie, ale jakoś nie jestem jeszcze rozeznana (mówię o The Sims 3, a The Sims 2 mam od bardzo dawna ale bez żadnych dodatków). Więc teraz przerzuciłam się na The Sims 2. Otóż, teraz (dopiero!) mam WSZYSTKIE dodatki! . Nawet te, które nie były wydawane w Polsce (a jednak są w wersji Polskiej). Większość wolnego czasu, spędzam grając w TS2 i dlatego, może rzadziej wchodzę ogólnie w internet (w tym stardoll i blog). No ale opowiem wam coś. Gdy tak grałam (w TS2), moja simka była na dworze. Chodnikiem szedł pingwin a za nim jakiś kudłaty pies xD. Gdy się na niego kliknęło (na pingwina) dostępne opcje to tylko "przepędź" i "pogłaszcz". Heh... pierwszy raz spotkałam pingwina. Teraz druga historyjka. Gdy mój pies (w TS2) był na dworze, jadł śnieg. Gdy kliknęłam na jego zdjęcie (tam po lewej stronie, co są zdjęcia simów i zwierząt) zamiast pisać "jedz śnieg" pisało "eat snow" :-/. Dziwne. Przecież to wersja Polska.
No, to wszystko :). Ale się rozgadałam xP. W komentarzach wyraźcie swoją opinię, czy zmienić tego bloga na podobiznę tamtego, czy niech zostanie tak, jak jest.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz