Hej :)
Chodzi o tą koronę na głowie mojej MeDoll. Otóż, moja najlepsza koleżanka w realu, Alex-00 właśnie weszła na moje konto, i postanowiła zrobić sobie żarcik. Oczywiście się nie gniewam, ale jak już mówiłam wcześniej nie było prądu, i tak przez 3 dni paradowałam w tej koronie xD. Ehh... więc nie myślcie że to mój pomysł z tą koroną :)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz