Hej :-/
Jestem w średnim humorze, bo specjalnie weszłam na stardoll tak późno, aby dostać oczywiście jakiś tam prezent od adminów, jak rok temu, a tu... NIC ! Admini nic nie przygotowali ! Przeszukałam też spoilery, ale w nich też nie było niczego nowego. Ehh... cały rok się naczekaliśmy, a tu klapa ! :(
PS: Napisałam do Adminów w sprawie Gift-o-Meter'a. Może odpiszą.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz